دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی
تمسرا
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 31975
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


دانلود موزیک

 
.:: آخرین مطالب ::.
عنوان تاریخ
<-PostTitle->   <-PostDate->

 
دسته بندی: <-CategoryName-> | تاريخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:فول آلبوم,فول آبوم علی عبدالمالکی,عبدوالمالکی, | ساعت: 19:17 | نویسنده: alireza
 

فول آلبوم علی عبدالمالکی

آلبوم ها:

آلبوم خدا نشناس:
چشم های من
جونم واست بگه
اون روزا که می خواستمت
فقط تا ۷ روز
خدا نشناس
دلکم
یادت رفت
نبض جسد

آلبوم نا مسلمون:
رو کی قسم می خوردی
نا مسلمون
مسافرم
هستیه من
دارم از دست میرم
زود رفتی
تک پر
حال منم خرابه
به من نگاه کن
اشک منو در نیار

تک آهنگ ها:
کور بودم
خوش به حالت
جنون
به درک
بار سوم
نشد
اتاق
انگاری مریضم
اون شب
عذاب وجدان
آه من
دورت بگردم
علی اصغر-ویژه محرم
عمو عباس-ویژه محرم
الوداع
چند روز
دردت به جونم
دست اونو نگیر
بازم دلم گرفته
فدات بشم
قربون چشمات
غصه نخور
حقیقت
هر چی تو بگی
حرف نزن
حتی
حیا کن
هی تو
لباس عروست رخت عزاته
مکن ناز
نشون به این نشونی
تا کی باید
یا جبیبی
یعنی دوسم نداشتی
یه دل شکوندم
زبونم لال

منتظر نظرات سازندتون هستم عزیزایه گلم



 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : alireza


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
مرداد 1392

 
نویسندگان

 » alireza


 
لینک دوستان

.: مجله تفريحي پي سي فارسي +18
.: خنده بازار ایران
.: دانلود موزیک و آهنگ
.: فازهای باحال...
.: مطالب قاتی پاتی(telepathic mix)
.: جی پی اس موتور
.: جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود موزیک و آدرس ahang-kade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





.: قالب وبلاگ



Theme Edited By: temsara.ir